گوشی آیفون ۱۴ بالاخره رونمایی شد پس اگر قصد خرید این گوشی خفن را دارید در این مقاله مجله آرتین همراه ما باشید تا درباره مشخصات، ویژگی‌ها و کاربرد این گوشی اطلاعات کافی را بدست بیاورید.

همانطور که می‌دانید شرکت اپل یکی از محبوب‌ترین برندها در میان مردم است زیرا با طراحی و کیفیت بی‌نظیری که در گوشی‌های خود ارائه کرده توانسته نظر طرفداران خود را جلب کند. همچنین این برند معروف با قابلیت‌های متنوعی که در سری جدید گوشی‌های خود ایجاد می‌کند بیش از پیش مردم را وا می‌دارد که گزینه‌ای به جز این برند نداشته باشند.

ایفون ۱۴ کی میاد؟

گوشی‌های آیفون که پیش از آمدن طرفداران خود را داشته در تاریخ ۷ سپتامبر الی ۳۰ اکتبر که مصادف با ۱۶ شهریور الی ۸ ابان ۱۴۰۱ است رو شده و پس از مدتی وارد بازار خواهند شد.

آيفون 14 برو max

طراحی ظاهری آیفون ۱۴

انتظار می‌رود مدل‌های سری ایفون ۱۴ تفاوت بسیار کمی از نظر طراحی ظاهری با سری آیفون ۱۳ داشته باشند. در حقیقت تغییرات جزئی در پنل جلو انجام می‌شود ولی به صورت کلی همان طراحی صاف را مشاهده می‌کنیم.

تغییراتی که در گوشی آیفون ۱۴ می‌تواند جایگزین شود، بریدگی در بالای صفحه‌نمایش با حفره یا پنهان شدن دوربین سلفی در پشت صفحه‌نمایش است. در پنل پشتی نیز به دلیل افزایش ضخامت گوشی، برآمدگی ماژول دوربین اصلی از بین خواهد رفت و درواقع حسگرها با پنل پشتی هم‌سطح خواهند بود.

ایفون 14 202

شرکت اپل برای سری آیفون۱۴ متریال‌های خود را تغییر داده است به طوری که فریم گوشی از جنس تیتانیوم است البته مشخص نیست که این متریال در تمامی مدل‌های آن یکسان است یا خیر. تیتانیوم در مقایسه با آلومینیوم یا فلزهای دیگری که در ساخت گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود، از مقاومت بیشتری در برابر خط و خراش برخوردار می‌باشد.

دوربین گوشی آیفون ۱۴

برند اپل در صدد این است که در سری گوشی ایفون ۱۴ تغییراتی درماژول دوربین ایجاد نماید که شامل استفاده از دوربین اولتراواید با توانمندی بیشتر و همچنین استفاده از لنز پریسکوپی می‌باشد که قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال ۱۰ برابر را دارد.یکی از افشاگرهای معروف اعلام کرده که اپل می‌خواهد به جای دوربین تله‌فوتوی که متشکل از لنز‌هایی با ۶ عنصر است از دوربینی استفاده نماید که لنزهای آن از ۷ عنصر تشکیل می‌شوند.

همچنین برای دوربین اصلی نیز به نظر می‌رسد که وضوح تصویر از ۱۲ مگاپیکسل به وضوح تصویر ۴۸ مگاپیکسل برسد. این دوربین اجازه خواهد داد تا کسانی که از گوشی آیفون ۱۴ یا مدل‌های دیگر آن استفاده می‌کنند، بتوانند ویدئویی با فرمت 8K ضبط کنند.

صفحه نمایش گوشی موبایل ایفون ۱۴

طبق گزارشاتی که وجود دارد اپل در سری ایفون 14 از صفحه‌نمایشی استفاده کرده است که از نوع ProMotion می‌باشد و نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز است. البته شایعاتی نیز دراین رابطه وجود دارد که اپل برای کاهش قیمت مدل‌های ارزان‌تر سری گوشی آیفون ۱۴ از چنین مدل صفحه‌نمایشی استفاده نخواهد کرد و این پنل تنها در آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس امکان پذیر است.

گوشی آیفون 14 پرو مکس

برند اپل قصد دارد مدل‌های پروی سری آیفون چهارده را همراه با پنل‌های LTPS OLED به بازار ارائه نماید که از فناوری نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی ProMotion بهره می‌برند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید